30 April 2011

cara aku study???

assalammualaikum.aku taw pasti korang skrg nie bertungkus lumus bc buku kan..huhuhu...bek ngaku cepat,aku taw sebab aku pun mcm tu .yg bezanya aku x tungkus lumus pun.hahhahahahaha..:)). aku malas nk membebel kt sini. jom arrr tgk ape2 yg patut k

nie la kalender utk sem nie...line oren n ada kotak2 merah tu
ari aku exam...masa aku amik pic nie,x mula lagi exam.sbb tu xde garisan biru yg comot 2


nie pun sama jew...hahaha


haaaa....nie la exam aku yg pertama.tp tempat tu aku clp tulis 
sbnrnya DK6  bukan DKEP 6


semalam plk ekonomi malaysia..boleh thn jgk soalan.aku pun suka
tmpt x tertulis kt situ sbb smlm bru aku taw
bilik seminar 2 


rabu minggu depan plk..ak ada exam BBI 2421 
OMG result nth pe2 utk subjek nie..:(


last paper..8/5 sblm aku blik kg..nie haaaaaaa
subjek ekonomi matematik.hehehehe..terbaik la


yg nie plk jadual waktu aku utk sem nie..cuba tgk,,,byk gile la kosong kan..
tpi bru aku sedar, di isi dgn berfoya-foya kt fb,ym bak kata org ON9 je


so dri jauh mcm nie la nmpk kalender n jadual aku tu



nie nota lecturer..aku bc jew nota nie..tp disbbkan aku mls pegang..so aku letak 
mcm tu..(bukn tkt mls bc,pgg pn mls)


so smbil aku baring2 tu..aku menghadap la nota tu kan..hehehhe


so nie la keadaan kalender,jadual n nota aku...hehehehe


nie plk keadaan sebenar semua bnda tu (tolong abaikan keadaan ktil tu.
.aku bru pas kubang2 ats tu n tibe2 teringt nk amik pic..terus snap jew)

jom study...jgn byk main..hehehee..(^_^)




No comments:

Post a Comment