01 May 2011

cuti

semakin dekat hari cuti nie aku semakin sedih la plk.cuti kali nie lama gile.4 bulan tu.mesti rindu kt kawan2 aku.kt katil ni n kat kolej nie jgk...sedih arrr..blik nie mesti kurus sbb rindu semua nie (bjet jew gmuk lgi da la).tapi nak buat mcm mna kan.kesempatan cuti nie la utk beramah mesra dengan family.jiran2 saudara mra n sape2 je yg terpndang di mta.

cuti nie jugak telah menyemai rsa rindu aku pada si dia..si dia yg tidak pernah aku temui tapi dapat aku rasai kasih sayangnya. si dia yg menunaikan amanha yg dipikul  walaupun ada kalanya menyiksakan.aku rindu kamu. tapi ku tahu kerinduan ini jgk lah yg akan menguatkan kasih syg yg terbina sekiranya ada jodoh antara kita.aku tidak mahu mendahului takdir,aku tidak mahu meletakkan harapan menggunung tapi aku harapkan Allah makbulkan niat suci agar adanya ikatan yg halal antara kita.

tiada apa untuk aku tulis kali nie.hanya untuk  sementara cuti nie n aku pasti akan bersinar kembali rsa ukhwh yg akan terpisah lama n terbina kembali rsa sayng yg x kunjung tiba.insyallah..

layan lagu nie,best sangat2 n hayati liriknya.


nie pun best jgk....layan


yg nie sama2 kita layan k.ajak kawan2 pun x pe.
kadang2 mulut lebih suka mengalunkan lirik lgu duniawi 
n apa kata kita tukr liriknya kepada sesuatu yg membawa kita kearahNYA.



cuti 4 bulan nie berhabuk,berpenunggu la blog aku nie..(^_^)







2 comments:

  1. jangan risau, aku tolong buangkan semak nnt key..heheh nnt kami rindu kamu juga... =)

    ReplyDelete
  2. erk...ko slalu je tolong aleyamaira...tq..hehheehe

    ReplyDelete