19 April 2011

minggu study or minggu cuti??

sekarang ni byk U sdg mengalami mood  final...bak kata orang minggu nie minggu stdy la..ye kew????? aku x rsa pun...aku rsa cm minggu bercuti jew..cya atau x???? sebab aku tgk minggu nie rmai yg bertungkus- lumus blik kg...hehehhee..(termasuk aku walaupun bukn bli kg). mungkin nie la kebebasan atau perkataan ape erk yg pling sesuai???? hmmmmm..cri lew sendri k...hehhehehe yg pelajar2 U mhukan. tapi x salah blik kg aslkan buku tu ko bc la k..jgn ko wt blut belacan kt umh ko plk..



minggu stdy nie aku rsa bgus jgk la...bg pelajar rileksn bebaskan kepenatan selepas bertungkus lumus memerah otak utk test n siapkn asgmnt yg tertunggak walaupun sampai tertungging..hehehe. klu nk di ikutkan mmg minggu ni rileks tp minggu nie jgk merupakan cabaran sebanrny sblm pelajar melangkah masuk dewan peperiksaan.ye la...byk tjuk kot nk kena khatam..bukan senang tu.tambah plk tjuk tu dh msuk dlm test tapi kuar jgk dalam exam final nie....hmmmm..apa la nasib diri..



apepn..korang..ehhhh.pembetulan KITA jgn cepat mengalah, minggu nie biar kita rileks sambil membelek buku yg perlu. bak kata orang jadikan buku tu seolah-olah novel yg best gila...(pompuan mmg suka bc novel).so x pyh pening,x pyh berseronok sgt k...final jgn lupa...so gud luck utk semua...chaiyooook!!!!



layannnnnn

2 comments: