14 April 2011

impian dulu n kini....:>???????

dulu kecik2 aku selalu nk jadi doktor...bila orang tanya ja mesti aku cakap nk jdi doktor.sebab teruja sangat nak jadi doktor,aku pun bljr tulisan doktor.sebab tu tulisan aku skrg nie pun ada ala2 doktor.memang x boleh nk ubah.klu ubah mesti tulisan aku jdi lain mcm je pastu aku plk yg x percya tu adalah tulisan aku..hahahhaha

hehe...comel plk kartun nie


disebabkan aku dapat ala2 kadar je PMR,cikgu x bg aku amik kelas sains.hmmmmm..betapa sedihnya aku.permohonan aku ditolak walaupun surat belum sampai di ats meja. hampanya aku...so aku pn masuk kelas ekonomi dimana aku bljr ekonomi.perakaunan, sains biase2 tu.. n subjek2 yg lain.hampanyaaaaaaaaaa..(-_-)... tapi tu mungkin dh takdir. aku terima jgk seadanya walaupun pada mulanya aku rasakan mcm nak lari jauh2 dripada semua tu..hahhaha..lepas aku pk2 blik.ade baiknya aku amik ekonomi sbb perangai aku yg boros nie bru sesuai...tp bila amik ekonomi lagi laju duit aku kuar..hahhahaha..ekonomilah sangat!!!!



ade kew gya aku pk mcm nie...rasany xde kot!!!


mak aku kata x kisah amik ape pn aslkan bljr.jgn cakap sesuatu tu susah kalau kita sendiri x pernah merasainy...so dgn kata mak aku tu lah aku teruskan kehidupan sebagai budak ekonomi sampai sekarang. budak ekonomi????????....nk jdi apa plk...aku minat akaun tapi math pn nth pae2 nk amik course yg byk kira2 plk...pening  kew aku nnt. so,skrg nie aku mmg xde cita2 yg tepat..kadang2 bertukr cita2 aku nie..memang x istiqamah btl lew hti aku nie..hahahaha 


ada jgk lew aku pk nk jdi tukg msk..



ustazah pn ade jgk..tp suatu msa dulu




pelukis pun ade jgk...tp just utk lukis karton je la




last skali jdi suri rumah jga suami n anak2...hmmm..
orang kg kata x pyh mengaji pn x pa




yg penting aku x kisah le kje aku nanti aslkan mampu menjadikan aku lebih baik dari sekarang tanpa mengabaikan apa yg menjadi tanggungjawab aku...so korang...plk kongsi2 impian or ape2 je dgn aku...hehehehe

2 comments:

  1. hahaha, yg cte2 last tu ako sokAng! heheh. sesuai sangatlah tu ngn hg. eh, blaja ekon pun blh jadik doktor ape... nnt amek PhD tau, dapat pangkat Dr. takyah pegang pisau pun, terus upgrade jdk Dr.. haha.aku cadangkan jadik jelah tukang masak, ko kan suke cube bidang2 baru... eleh, math da tggi kot sjak kblakangn nie? ehhem2. hihi, usaha sgguh2 ye? sme2 la kita try our best! good luck!

    ReplyDelete
  2. heheehe..aleyamaira..ko nie taw2 je erk..:P

    ReplyDelete