20 April 2011

khas buat sahabatku- *shahin*

entry nie aku tilis khas buat shahabatku shahin...seorang yg comel,tegas,garang n pandai.sebenarnya aku nk ucap tahniah kt dia atas kejayaannya bru nie.bukan berjaya sebab pnjt gunung.bukan berjya sebab keliling dunia tapi berjya mendapat yg terbaik daripada yg terbaik di kolej..hehhehhee...tahniah dear..(^_^)


kejayaan ang ni wt aku jeles taw x? awat la aku x dapat2 nie...bila time aku rsa mcm nk dapat tu...mesti ada yg x kena..hishhhhhhh...x pe..jgn putus asa ye wahai aku, nnt mesti aku dapat...hehehhehe..(ada plk cm nie erk), ape pn, sejta kemaafan buat dia sebab malam penganugerahan aku balik umh kak..so aku x tgk piun dia naik pentas.serius sahabatku...aku btl2 lupa...mintk maaf byk2..bila aku blik mlm tu..bru aku teringat...tp apa kan daya majls dh berakhir..tapi yg penting aku taw hati ang sangat bahagia kan...dapat genggam apa yg ang hajatkan..(doakan utk aku sama ye)

mempunyai sahabat seperti mu mmg membahagiakan walaupun orang cakap x boleh percya sangat pada kawan..tapi  itu dh memang realiti hidup.masing2 ada kekurangan n kelemahan tersendiri.so kita harus terima la kan sebagaimana orang menerima kita..hehehe..ang taw kenapa aku cakap aku bahagia????
1) sbb ko jdi sahabat aku
2) sbb ko tgur aku bila aku salah(wlpn kdg2 ko x taw pn kesilapn aku)
3) sbb ko aku knl kak tiqah( aku suka dia)
4) sbb ko ajar aku bila aku x taw
5)sbb ko slalu mendengar masalah aku( wlpn menggngu wktu ko tido)
6) sbb ko inspirasi aku (ko pndai la syg)
7) sbb ko selalu membebel (baru aku taw kesilapan aku)
8)sbb ko cantik (wlpn aku taw ada org lebih cntik pda ko-hehehee)
9)sbb ko yg terpilih
10)sbb aku sayang ko,sayang sahabat kita yg lain...(sbb tu aku bahagia)


tibe2 nak nagis la plk aku bila tulis entry nie...nape nie...rileks k...ayt x sedih tapi hti menangis la plk...sabar k hti,..nnt shahin bc mlu la...aku wt ikhlas utk ang shahin.walaupun ang x pinta tapi nie kan blog aku...ikut suka aku la nak tulis pasl sape2 pn..hehehehehe...:).  terbaik la ang nie shahin...tahniah dari aku....aku x taw nak tulis ape lagi...hanya itu aku mampu keluarkan dri hti yg ikhlas walaupun aku x mampu tunjukkn keikhlasan kepadamu...(^_^)



khas buatmu walaupun aku cilok je


aku sayang kamu sahabatku

2 comments:

  1. hahahah...shimaaaaaaaaaaaaaaaa! sedih bangat la weh.. huhu, thanks byk2.. mmg aku sedih ko n eyza takde time tuh, yelah, dgn sape lg aku nk kongsi sume nie klu tak dgn kamu semua.. tapi, bila bce apa yg ko listkan tuh nmpk cam aku baik sgt jek..heheh. aku taklah sebaik tu sbnrnye.. thanks utk post nie.. sayang kamu juga, forever, insya Allah... =)

    ReplyDelete