05 April 2011

hari selasa hari ungu!!

semalam Shahin hantar mesej kat aku..." shima,esok kita pakai bju ungu nak?' aku x ingat plk aku balas atau x...sebab msa tu aku tengah menangis kenangkan masa2 dulu. pe pn...hari nie (selasa) aku pkai jugak bju ungu...hehehehe..kadang-kadang tu aku rasa kelakar jugak bila berjanji nak pkai naju sama nie..mcm boria la plk.so x kisah la asalkan ukhwah fillah tu sentiasa mekar (^_^)


pagi td aku siap awl kot nk g kelas,bukan pe..ari nie pkai selendang yg kawan2 aku bgi msa besday..dh 2 buln dapt bru aku nk pkai ..kesian diorg..aku pkai tanda aku hargai pemberian diorang...dulu nk pkai dh...tapi nth lew...selendang tu besar so aku nie amik msa sampai pening kepala coz nk lilit...hahaha lawak je reaksi aku time tu..lps siap2 aku tggu arr kawan2 aku .selalunya kawan2 aku yg tunggu aku...tht's mean 4 puteri- aku,shahin,eyza n fatin. tapi pgi tadi aku plk yg terawal.msa aku turun tu...aku nmpk fatin tapi dia keluar awl coz da hal nak uruskan...so maknanya lepas fatin berlaku tinggl aku sorang jgk laaa.


tgk jam awl lgi..aku g beli nasi lemak makcik kalui...sebenarnya aku x pernh kenal makcik tu..sebab dia tingglkn nasi lemak tu n tabung..so klu nak bli nasi lemak just masukkan duit dalam tabung jew..sebungkus RM1.30..murah + sedap.berbaloi sgt..(^_^). tunggu lagiiii...makan arr dulu...ari nie nasi lemak tu lain sikit...bukan lain mcm mana...sedap plk aku rasa...klu ikutkn hati nak tambah jew sebungkus lgi..tapi bila ingt aku mengantuk dlm kls nnt...batal niat aku nak sebungkus lgi tu..:)


lepas hbis makan barulah eyza n shahin turun...ok la tu kan...sekurang-kurangnya diorang x nmpk aku melahap nasi lemak sebungkus tu...hahahahha..:))..wow,seperti biasa...aku keluarkan hp n snap pic dgn eyza..(time tu shahin x sampai lgi). jurukmre aku x lain x bukan semestinya Kazimah coz msa tu dia pn tgh tggu kawannya jgk merangkap kawakku..hehehe so mintk bntuan dia la kejap kan..:)


maaf eyza,x leh nak masukkn kt sini...pic tu aku duduk x sopan ..kaki kangkang je...huhuu..malu plk aku!!! so pergi kelas seprti biasa n aku tgk ramai jgk yg berbaju ungu ari nie...ishhhhh..diaorg nie nape la rsa perasaan yg sama mcm kami nie...padahal x jnji pe pn..:) x kisah lew..nmpk meriah sikit kan..hehehehe. nak dijadikan cerita...sebenarny ari ni aku asyik snap pic jew...hahahhahahahahah...kalau  x snap pic sendiri,snap pic kawan2...memang aku suka...tu menunjukkan aku bersyukur dgn anugerah yang Allah berikan. (ye2 jew,pdhl ko tu perasan-mnlog dgn dia sendiri)

pic nie aku snap msa nk g makan semalam.
xde kena mengena dgn tema ari nie



nie pic semalam- tema hijau (aku sorang je)



selendang pemberian 3 puteri ..luv it



bersama shahin...masa tggu bas!!



dh blik bilik...selendang tu dh nk tggal!!

tq 4 reading...nnt aku masukkan pic yg di snap k...ade fatin,eyza n shahin (nk letak lgi kew pic dia...kt atas dh ade kan...hmmmmm nnt lew pk balik!!!  (^_^)

4 comments:

  1. waa..laju giler..
    excited no... xpe2 aku sokong.. bru2 cantik2 gmbr diatas..tp lau ada gmbr aku lg berseri blog ko huhuhu

    ReplyDelete
  2. hahahahaha...biase lew...aku nak msukkn..nnt aku crop dulu pic aku tu...bru blh msukkn..:)

    ReplyDelete
  3. comel...hehehe.
    1)thanks sebab terima pmberian kami yg tak seberapa.gmbira sebenarnya tgk ko pakai slendang tu..
    2)gmbar tema hijau tu comel la.. hehe, ops, tlng jgn terperasan semula!
    3)kantoi suda hg mkn nasik lemak..hehe
    4) 4 puteri. sweet. semoga 4 puteri kekal berseri bersama sentiasa, forever. insya-Allah..
    p/s: jgn sedih2 naa. we all luv u. =)

    ReplyDelete