20 April 2011

design baru

aku suka tema hitam untuk ape benda sekalipun.termasuk blog aku.hehehehe..pastu aku akan padankan hitam tu dgn warna2 yg menjadi kesukaan aku seperti pink (bru je suka nie), biru (sejak azali), merah (kadang2 jew), n hijau (hmmmm sejak azali + kdg2 jew)..hehe.

aku nie cepat bosan cikit klu sesuatu benda tu sama jew..so bila aku tgk blog aku nie..asyik2 hitam2 asyik2 hitam so aku pun g la tukar warna yg mcm budak2 pun ada jgk aku tgk.hahahaha.yes aku memang pyh klu nk cri tema blog aku nie..kahkahkah.tapi seperti biasa la,aku just guna jew ape yg ada dalam pilihan tu.malas aku nk jengok2 kt google or ape2 wbsite yg wt benda tu.




nie yg dulu...comel la miau tu..:)




yg sekarang..miau ttp comel

so,klu korang la..mna lebih ok????? aku sendiri pn berbalah bahagi sebanrnya...hehehehe. kang aku guna tema oren plk terbeliak bijik mata korang nak bc entry aku nie..hihihi. pe pun b hppy k..chaiyoook utl final..(x sdr dri lgi nie asyik blog jer)



chaiyooookkkkk....chaiyooook....chaiyooookkkk...(^_^)

1 comment:

  1. mana2 pun okay jek.. sume tema yg ko letak pun nmpak sesuai n cute jek..
    p/s: miow tu tak berubah pun, kan..heheh

    ReplyDelete