28 March 2011

dah xde feel dgn blog nie-ketandusan idea..hehe

dah lama x update blg...yes...seperti tjuk di atas,aku ketandusan idea.x tahu nk tulis ape..klu korang ade idea aku sarankan agar korang sedekahkan idea korang tu kat aku...hahhaha..sempoi arr ayt,(pk sendri lew kan blog ko). kadang2 tu mmg rindu gila kt blog nie tapi nth kenapa x taw nak mengarut ape lgi.semua cerita aku dah cerita sampai xde cerita yg aku nkceritakan lgi..hahhaa

bila aku buka blog aku sendri,baru aku sedar yang blog aku nie xde info ape2 langsung.kalau ade pn semua pasal aku.(seperti aku cakap ni kan blog aku). so untuk lain entry,aku rasa nak kongsi resepi2 yg aku belajar dulu2.x kisah lew resepi ape pn kan...msak gulai kew,masak air kew,buat muffin kew ape2 je la aku nak kongsi dgn korang.so bila korang nak msak ape2 kew boleh lew buka blog aku kan!!!!

korang nak taw kenapa aku nak kongsi resepi dgn korang nie sebab aku nie suka sgt msak..tapi bila dok kolej nie mmg xde chan lew aku nak masak.klu masak pn,masak nasi jew..tu yg badan dh macam tong.masak nasi boleh tmbh byk2 kali n xde orang yg taw..yg org boleh tgk perubahan badan aku nie jew..sure lew nmpk kan...GEMUKKKKKKKKK

k lew aku x boleh lama2 kan cni sebab aku ada byk keja nak wt..biasa la aku suka tangguh2 kje pastu ila msa nk kna hntr tu..sure lew nampk aku nie mcm seorang pelajar yg x membuang msa,asyik stdy jew padahal kalau diorg thu hakikat sebenar...huh,sure diorg ckp PADAN MUKA KO,MASA AWAL2 X NAK WT. so aku pn boleh lew cakap kan...YER2,AKU TAW...THANKS YER. bjet x nak ceramah diorg tu mengambil msa yg lama.

muahhhh...muahhh...muahhhhh..jumpa lgi..(^_^)

ade org ckp muka aku nie mcm minah arab tmbh plk pkai tudung cm nie
hehe...lawak!!!!!

1 comment:

  1. hai, mak cik arab... hehehe. pikir2 la idea2 baru untuk blog kamu ini... aku tetap pengunjung setia walau apa jua yang ko tulis... heheheh, slamat maju jaya, =)

    ReplyDelete