18 March 2011

cinta mana aku harapkan????

bercakap tentang cinta...byk cinta yg dizahirkan dalam dunia nie...cinta ibu bapa,cinta Maha Pencipta,cinta sahabt,cinta guru, n cinta saudara semuslim...n cinta pada makhluk Allah..bagaimana cinta yang selalu kita zahirkan??? cinta ibu bapa?? mungkin rmai menzahirkan cinta ini,tapi sebilanganny lupa akan cinta ibu bapa...!!!

cinta pada Maha Pencipta,ramai yg lupa akan cinta ini...kamu yg tahu menjawabnya. samaada btl atau tidak...cinta kamu hanya kalau kamu ditimpa masalah...ketika itu cinta ini kamu harapkan agar Dia dapat memberimu rsa bahagia...tahukah kamu erti kebahgiaan cinta??

cinta sahabat..yes..kita byk menzahirkan cinta ini.kenapa????sbb sahabt slalu bersama kita...masa kita bersamanya sepanjang hri...terlalu byk nukilan suka duka kita bersamanya sehingga terbitnya rsa cinta yg mendalam..bukn cinta yg melalaikan tapi cinta yg memberi kebahagiaan untuk mengenali cinta Pencipta

cinta yg lain itu semua berlaku tanpa kita sedar.kerana tiap kali kehilangannya..pasti kita merasakan kesakitan.....membuktikan adanya cinta yg lahir dlm hti...!!!!...subhanallah..hebtnya kata cinta ini

tapi dalam senarai cinta,cinta mana kita harapkan???cinta mana perlu kita zahirkan dengan anugerah n nikmat yg telah diberikan..crilah cinta kita...agar kita kenali erti cinta sebenarnya!!






No comments:

Post a Comment