01 March 2011

aku cakap pasal seseorang..!!!

kali ni aku nak cakap pasal seseorang...hehehe..sape dia????...sorry...x boleh bagi detail kat cni okay..!!! tapi kalau  korang perasan...masa entry awal2 dulu...aku ada wt pasal dia nie...n xde la cakap pasal kisah hidup dia...but aku cakap pasal lukisan yg dia hadiahkan tu..(^_^)...simple jew entry tu...but sangat2 bermakna!!!

untuk entry kali nie,aku nak cakap pulak pasal dia...n bukan pasal lukisan lagi...tapi pasallllllll...ape erk...entah lew..tgk lew nanti ape aku cakap pasal dia nie..hahahaha...untuk pengetahuan semua..aku dah lama nak cakap pasal dia nie sebenarnya..tapi..nth lew...macam x taw nak cakap pasal ape...coz aku x pernah kenal lebih rapat dengan dia..cuma mesej2..n berfacebook jew..huhu..calling2 pun jarang..(mmg jarang2 giler kot)

tapi..ari tu dia da tanya kat aku...ada x aku tulis pasal dia...n aku cakap..TIDAK TULIS PUN...hmmmm..jawapan yg ringkas tapi adakah aku nie jenis x suka cakap pasal kawan2 or aku ni jenis yg pentingkan diri????

so..entry kali nie...aku kuatkan semangat untuk bercakap pasal dia...kenapa perlu ada semangat??? sebab dah lewat kot aku tulis nie...mengantuk pun ada...hehehhee


hahahahaha...korang boleh la try buka2 facebook dia tu..n x perlu aku bagi taw nama coz memang dh terang lgi tersuluh nama dia ada kt pic tu...tapi tu bukn nama penuh lew...nama penuh korang cri la sendiri...

korang tahu kenapa aku suka kawan dengan dia nie?????..sebab bila aku cakap sepatah...memang sepatah lew dia jawab..hahahhaa...bila aku tanya kenapa???tahu ape jawapan dia???

SAYA MEMANG PENDIAM N X TAW CAKAP DENGAN PEREMPUAN!!!

dishhh....ambik kau...adakah aku tersalah dengar atau kau yg tersalah cakap...heheehe...sebenarnya aku rasa sangat2 lucu kot bila dengar dia cakap macam tu...seorang laki cakap mcm tu???gentleman kah?? or bapuk kah??...hahahaha ..korang jawab sendiri k...

tapi tu mungkin cara dia...but aku suka...yesss...kenapa aku suka..sebab aku nie mulut macam puaka..!!! n memang mulut murai k..klau orang tu dh layan aku...memang x larat lew dia nak layan..masa awal2 jew aku ni bjet malu2 ckit...lepas tu...hmmm...hampeh..!!

woit2...dh terpesong plk aku nie...bukn terpesong jalan...tapi terpesong cakap jew..kan nak cakap pasal dia...bukn pasal aku kan...hmmm...sabar ye puteri iema..(bjet cute gitu)

sepanjang aku kawan dengan dia nie...aku rasa dia ni memang yg x suka bercakap kot..ntah lew...aku pun x bpe taw sebenarnya identiti dia nie..hehehe..tapi rasanya betul la tu...''SAYA SEORANG PENDIAM''..hehe

yang aku best jgk pasal dia nie...bila aku x taw nak wt sesuatu...aku cari lew dia..aku tanya..n dia akan jawab  .kalau dia x dapat jawab..dia akan mintk maaf...xde egokah AWAK???...tapi mungkin itu yg orang suka...aku pun suka...bukan senang nak jumpa laki yg mintak maaf..hehehe tapi itu yg wt orang lagi suka tu...lgi suka...lgi suka...!!!!!!

okay...nanti aku sambung lgi k...aku dah ngantuk nie..esok ada kuliah..hehehehe..:)
untuk AWAK...saya dah tulis pasal awk...so belanja makan Mc D okay!!!

mana lukisan yg awk janjikan?????saya tunggu nie...


4 comments: