10 March 2011

24 jam x cukup untuk aku

aduhhhh...aku rasa 24 jam sehari x cukup la...banyak benda yang nak wt.so kadang2 masa tu sangat cepat berlalu..:( .pejam celik pejam celik dh hbis 24 jam...kadang2 x sedar pun sebenarnya masa tu berlalu...yang pasti selalu sedar siang n malam...bru jew rasa bngun tido tup tup x lama mana dh tido plk...hmmmm...memang cepat kan masa berlalu..letih sangat kadang2 tu...tapi bila xde keje nak wt...memang rasa masa tu lambat plk...kadang2 rasa jgk kekejaman diri ini...bukan kejam macam mana sebenarnya...kejam sebab x pernah nak bersyukur nikmat yang Allah bagi..tapi biasalah..kadang2 tu masa tu lama sebenarnya...tapi kita banyak hbiskan masa dengan2 perkara2 remeh..contoh:

1)cakap kosong dgn kawan - (kdg2 perlu jgk sbb nk hilgkn tension) - AWAS JANGAN BERLEBIHAN\










2) asyik on9 jew - ( yg nie nak jgk klu x mcm mna nk update blog)
3)makan pun kdg2 ambil masa sekerat hari










4) tido yg x pernah nak puas2..(siang mlm tido ja..)









5)okay...pk sendiri..(^_^)

tapi seyes la..minggu nie aku rasa cepat gila masa berlalu...asigmnt berlambak-lambak.,masa tu jgk la kalut nak ambik test...rasanya bru ja hbis jawab n hilangkan tension test 1 ari tu...dh nk test 2 plk...cepatnyaaaaaaaaaaa...:(. kalau boleh putar blik jam tu...aku nak putar jew waktu aku kecik2...x pyh pk nie semua..yg pk pasal main n makan jew..hahahahaha...bahgia hidup kalau asyik pk y tu jew..

okay la....aku x cukup masa nie nak membebel kat sini...banyak keja nak wt lagi..tolong la kalu ada sape2 nak tolong aku siapkan semua tu..hehehe..:)




2 comments:

  1. hahaha, kesengalan melanda. KFC tak leh blaa beb. hari ini nak g mkn McD, mak aku nak blnje smpena bezday adik aku. jgn jeles~ =P
    mmg byk keje pun, papehal pun kita ganbatte sme2 ye... =)
    go shima, g0!

    ReplyDelete
  2. shahin...kejelesan melanda dgn ko...aku pn nk blik kg jgk....tp asal kg aku jauh bebenor haaaaaaaa

    ReplyDelete