28 January 2011

cuti...cuti...cuti....hureyyyy

sempena thun bru cina ni...hureyyy...aku blh blik kggggggggg....blh jmpa mak n adik2...dan ziarah kubur arwah ayah...(sbr hti jgn menangis).tp yg bezany aku blik kli nie bukan ape..aku x pyh bli tiket bas x pn tiket ketapi...semua d sponsor oleh tokwan aku yg still hnsem n gagah perkasa coz dia yg akan memandu kereta blik kg...wahhhhh...(d situ ada penjimatan yer kwan2)...lgpn duit pn bukn byk sgt nie...dh nk pokai laaa...:((
so sempena cuti nie jgk...aku harap aku dpt la jumpa kwan2 aku yg lma x jumpa tu..esspecially shuhada md isa...klu korg nk taw pasal dia...just search http://shuhadaisa89sue.blogspot.com .sebenrny rindu gila kt dia..:)
weiiiii....cpt la blik kggggg...(^_^)

tp yg x bestny...bila blik cni nnt kan...msuk je mggu ke-6,ada test 1..hmmm...agak2 korang la..cuti ni agakny apa yg aku buat ye..
1)bc buku
2)hbiskan msa mcm tu sja
3)dok umh n tdo sepuasnya
4)mkn smpai pecah perut
5)sembang dgn mak lma2
6)bw adik2 aku p jlan2
7)cipta masakan bru(aku suka msk)
8)jahit bju yg aku wt x siap lgi tu..(dh 1thun lebih aku tinggl)
9)melepak dgn kawan2 aku
10)mkn kenduri atau org mai kenduri umh aku..(ehem2..)

ape pn...aku harap,..cuti nie yg terbaik utk aku mnfaatkan.ye la...lepas nie 3 buln plk aku x blik kg...(sabar laaa)..wlpn lps tu cuti bgai nk mmpus 4 bulan weiii...lma siot..msa tu nk tdo pn dh x lrt..hahaha..(tp aku suka klu cuti2 nie) ade je keja aku nk wt

nie adik aku pling bongsu,mohammad haniff..miss him so much

3 comments:

  1. promote aku kat sapa?????? x jumpa aku pun. miss u 2

    ReplyDelete
  2. huhu nilah adik ko???
    sejuk tgk die,, bdk yg penyanyang n memahami...
    untung ko!..
    bimbing n beri lah tunjuk ajr ko kat die elok2 k..

    ReplyDelete
  3. sue:org tu dh lupakan kita...nk wt mcm mna...kita tggu jew dia dtg umh...hmpehhh tul...

    eyza:yupp....wlpn kecil tp pemikiran yg mtg...hahaha

    ReplyDelete