21 January 2011

aku kuar mines

tara....aku dh x sabar gila nk cite kt korg...bukn pasal org lain tp ceritera pasl aku...hehehe..:)
siang td sempena cuti Thaipusam nie...aku amik kesempatan kuar jln2 dgn roomate aku...Cik Mas.kitorg xde la 
kuar mna pn...dekat ja..p Mines..lgpun Cik Mas kita nie...nk cri kasut utk pkai msa p KOKO nnt.
kitorg kuar dlm kul 10.30 pgi lebih kurg la..x tgk jam pn..guna firasat ja..(Cik Mas yg tgk jam...aku x pn)
msa nk p tu..kitorg amik bas rapid coz Cik Mas ckp dia x pernh naik...so tggu lew bas Rapid lebih kurg 1 jam bru menjengah.(siot btoi la..hri x tggu berderet ja ada)



bas yg aku tggu lma gila bru nk smpai..nasib baik ms nie Cik Mas bg
pinjam hp dia snap pic..kureng ckit mrh nie
(ni bukn bas yg aku naik k,ni adik beradik dia tp mak lain2)


bila dh naik bas seperti biasa..bas ni g amik penumpang2 d sekitar serdang dulu..hmmm.
letih jgk le naik bas sbb terpksa tggu n pusing merata.aku x suka tp bila ingt Cik Mas nak naik...ok je.
so lebih kurg kul 12 kitorg sampai kt Mines.perut berbunyi nie..(sabar ye perut..kejap je lgi)
tp x terus g makan pn..kitorg g cri kasut dulu...tu kan motif pertama..bukn pe.tkut nnt x larat nak jaln..
lepas usha2 kasut kt situ,xde satu pn yg berkenan.klu ada pn xde saiz plk.hmm..menciii..menciii
so kitorg amik keputusan g mkn dulu..nnt g cri lgi bhgian ats coz td smpai level 2 je kitorg naik..hehee
Assalammualikum...atuk..kami dtg nie...!!!..tu trademark aku dgn Cik Mas..sbb msuk KFC.hehe


menu Cik Mas sbb dia mintk Snack plate..:)
lapar plk bila tgk pic nie...ada sapa2 nk belanja lgi x?


lepas kitorg mkn kfc...kitorg g Giant dulu...tgk2 kasut kt situ n bli brg2 ckit...tp kasut kt situ pn lgi la hampeh...xde citarasa lgsung..:(
so..Cik Mas ajak naik tingkt ats utk cri kasut...Kesian Cik Mas...kasut yg di cri x jumpa...
so...x payah pk pnjg2...Cik Mas ajak blik...hmmm...dgn perasaan hampa kitorg blik..



mungkin mcm ni kot muka kitorg msa tu...tp x tunjuk kt sape2..
hehee...budget mcm xde taste kt semua2 kasut yg ada kt situ.
(besarny muka nie...mgkin gabungn muka aku n Cik Mas)


Cik Mas ajak naik bot masa blik tu...aku ikut jew sbb mmg x larat dh kaki aku nie nk melangkah
ye la...bukn dekat Mines tu dgn KTM..jauh bonar  tu.naik bot byr RM2..dh smpai kt KTM...berbaloi la RM2 pn..sbb driver bot tu hnsem..blh jugak cuci2 mata nie..hilg letih taw..smbil2 tu tgk keadaan sekeliling.
hmmm..ms tu jgk la..kitorg tgk biawak besar...bru aku taw rupany Cik Mas kita nie penakut rupany..tp dgn biawak je la..:)


SORRY..XDE JGK PIC BIAWAK DI SINI


msa blik ni..kitorg x amik msa lma sgt ...x mcm msa nk p tu...hmmm...hny tuhan je yg taw..dlm 15 minit lebih kurg la...smpai kt kolej...wahhhh...berbunga hti aku n Cik Mas nie..dh nmpk dah bntal...katil yg berdua-duaan dlm bilik tu(bntl n ktil aku dgn Cik Mas=2)..lps buka je pintu blik...hmmmm...letih gila rsany..(rsny klu da kt Mines xde rsa letih lgi ni)....so masing2 mcm nie la gelagatny...



nie mmg letih gila nie...kitorg x mcm nie k....hny iklan semata-mata..
cian plk aku tgk karton nie...smpai tergelir lidah dia..


msuk je bilik...mta dh mula terkebil-kebil...tnpa byk bicra...lps tukr ja bju...trus aku dptkn katil n bntal yg sudah memanggil-manggil namaku...rindu sgt la tu..smpaikn aku pn dh x sbr nk g peluh diorg....hahha
so......Cik Mas terlebih dulu mendapatkn Si Bantal n Si Katilny tu...aku seperti biasa...follow je..hehehe


tu diaaaaaa...tido smpai kuar lgu Isabella...sdp jgk la..da jgk ring tone msa tdo..hehe


lebih kurang satu jam lebih aku tdo...aku terkejut...msa tu mimpi bukn2...sbb tu terkejut beruk aku bangun..
de ke patut mimpi aku dgn seorg pelakon dlm drama Syahjihan tu...hmmm...nsib baik mimpi je..klu x, mesti
x bangun lgi aku tdo ni..hehehe...msa bangun aku tgk jam..= 5.35 pm...hmmm...lma jgk aku tdo ptg nie..
so...pas bngun aku g mndi n solat asar..Cik Mas msih lgi dlm mimpi2 indahny..

muka terkejut msa bangun tdo...tgk jam tu...mesti tension sbb dh berdering pn x bngun2 g..
so terpksa memekik mcm tu..hahaha


so...habis sdh aku membebel kt sini....so...ape pun hppy jew kuar ri ni...ye la....xde la dok lam bilik mcm pekasam ja...(sdp plk bila pk pekasam ni)...k...jumpa lagi di lain entry..muahhhh..muahhhh..


aku...(berbaju pink)  bersama Cik Mas yg cute lgi comel
jgk merangkap my roomate yg sentiasa hppy go lucky..
i love u so muchhhhh



p/s: TQ fo reading this entry...

4 comments:

  1. BEST2.. TP KO DH CITEW KAT AK DA..

    ReplyDelete
  2. kyahahaha... pelik tol ble g mines, ssh nk ci sneaker. xbnyk plhan, ksut pompuan bnyk r =_=" tensen i taw... hukhuk.... tp xpe la, dpt gak g mah atok...hehehe...

    ReplyDelete
  3. huhu...cian u kan...x pe...pas nie u pkai je kasut sport tu..kan senang..:)

    ReplyDelete