07 February 2011

jom hppy..(*_*)

semalam aku sedih....ari nie aku gembira.
semalm aku menangis.. ari nie aku ketawa...
semalam aku rindu...ari nie aku dh lupa..
semalam aku kasih...ari nie aku dh bnci...
semalam aku suram...ari ni aku bersinar...

ok kawan2...yg kt atas tu adalah kata2 utk kita hppykan dri sendri ye...
nak praktikkan semua tu....kna ada kekuatan..keyakinan n kesabaran
bukan mudah utk hppy n bukan susah utk derita...hahaha
so....kata2 di atas sebenarny bru permulaan utk korg masuk rumah hppy selepas keluar dri umah kecewa...
ok...lets go start da step be hppy...

1)pk bnda2 yg tertulis di awl2 tu...
2)lapangkan dada
3)depakan tangan seluas-luasnya
4)tunduk perlahan2 hingga ke bawah
5)bngun n trus lompat
6)jerit sekuat hti-pastikan org lain x dengar awk menjerit k
7)pas jerit...sila check volume suara anda...tkut bisu plk nnt
8)sila berjalan perlahan-lahan  -ziarah kwan2 ke...
9)bercakap dgn kawan2
10)cl mak....ckp rindu kt mak-bg sesiapa yg jauh dgn fmily lew
11)tolong buat semua di atas..
12)klu x hppy bukan salah aku....tu hny cra aku utk hppy...hti kita berbeza....

SEKIAN

No comments:

Post a Comment