26 February 2011

aku cerita tentang aku!!!

hmmm...ari ni aku p temankan si shahin tu p debate..!!!..tibe2 rsa nk g support plk diorg tu...ye la...sbb diorg terer kot speaking...klu bg aku....sure arrr terabur hbis...clp2 bnda yg x ptt ckp pn aku terckp..sure kna gam aku pas tu.hehehe. si shahin tu dh hntr msj kt aku awal2 lgi.tny nk pergi kew x coz semalam aku jnji nk g tgk teater dgn diorg..last2 minit aku cncel coz xde mood n xde feel nk lyn teater...(nk tgk teater kna ade feel bru leh fhm kan-alasan jew semua tu).so lps dpt jew msj si shahin tu terus aku reply n said yes...aku nk p jgk ikut dia..!! mcm yg dijnjikn,tepat kul 7.50 mlm aku dh siap.tggu si shahin msj jew nk kna tggu kt mna...hehehe
aku ni dh nk cite step by step la plk...adeii!!..so nk d jadikn cerita,aku teruja giler2 kot tgk diorg tu debate...fuhhhh mmg strong lew diorg..junior aku msuk tp speaking power rangers beb...aku ckp mcm tu sbb aku ni kureng speaking nie..hehe..-(jujurnya-bgga mak aku) tp wlpun aku kurengggg...still fhm jgk k ape yg diorg ckp..bgusss..kecik2 dh taw bab2 dunia..(x sedr dri lgi kew nk mcm tu???)
sebenarnya aku bukn nk bercerita pasal debate...ni cuma background jew..haha. sure si shahin kutuk2 aku pas ni..aku nk cakap pasal mcm mna diorg bljr speaking arr??? aku ni slalu berangan nk pndai speaking..tp haremmm x pernh nk ada usaha ke arh tu..(^_^).aku ingt lgi..msa aku sekolah rendah,si mak selalu sruh aku bc kamus!!..BACA KAMUS..ada mak korang pesan mcm tu????aku dulu degil nk mampus...aku balas:

'mak,mana ada oqang baca kamus.kamus ni nk caqi perkataan x qeti ja'

si mak tambah lgi:
memang oqang x dak baca kamus tapi kalau ang baca mesti qeti inggeris,bljaq la kt ctu bqu taw'

masa tu aku rasa idea mak aku tu pelik n sure aku x ikut.n skrg bru aku fhm n menyesal sangat2.klu aku ikut ckp si mak..mesti aku x perlu bgga dgn orang lain...tp bgga dgn dri sendri..!!!


p/s: dgq ckp mak noooo..!!!

2 comments:

  1. hahaha, dgq cakap amk no semua!!
    sengal shima! kelakar la...ko pun pndai je speaking, cuma tak nak try n tak cnfident. sme je ngn aku. aku layak jadik manage ja.. hahah. anyway, thanks kawan sudi temankan aku.

    p/s: aku tak kutuk ko pun laa... =P

    ReplyDelete
  2. hehehhe..ye kew?klu cm tu ko ajar la aku....cian aku nie...nk grad n pndai speaking...

    ReplyDelete