26 February 2011

BUBBLES tu ape??

today i want to talk about bubbles????...pernah dgr x perkataan tu???...aku rasa mesti la korang pernh dgr kan. hmmmm...sempena perkataan tu la aku n the geng bersetuju untuk menamakan group kitorg bubbles..(^_*)
sebenrny ada apa dgn bubbles nie??...slalu dgr ada ape dgn cinta jew kan...apa slhny aku curi kejap ayt tu...kita kan hidup saling bergntungn n saling bertolak ansur..so x slah kan aku guna..!!.(itu ayt org yg suka ciplk hak cipta org lain)..hehehe
untuk subjek keusahawanan kitorg perlu wt perniagaan yg menawarkan perkhidmatan or jualan2 ler...lupa plk aku perkataan apa yg sesuai...(hishhh..ckp jew ko mmg x taw)so kitorg dh sepakat nk wt servis cuci kereta..n d situ lew wujudnya bubbles nie...best kan...huhu.
bla...bla...bla...hehe.(mls nk cite yg depan2...blkg sudah)..so untuk permulaan kitorg dh dpt 6 buah moto nk kna cuci.wow...hbt jgk tu..sbb msa tu kitorg x wt secra terbuka lgi...just cuba2 jew..kira ok la tu.:)
bg aku cuci moto ni biase jew la...sbb aku dh slalu cuci moto aku kt kg nuuuuuu...so dh biasa..bg kwan2 aku ni mgkin ni la pengalman first diorg nk cuci kot..lain mcm jew aku tgk cra diorg...hahhaha..(jhtnya aku)..tp sbb kerja berkmpulan..truskan jew..aslkn moto tu berkilat..hahahhaa
tp yg lawakny...seat moto pn kitorg polish..cuba korg bygkn...!!!

''woi...aku brek jew punggung aku ke depan''

hahahahaha...tu la respon pertama kitorg dapat lps bsuh moto tu...sbnrny aku n the geng mmg nk knakan dia pn..(mungkin aku sorang je sbnrny)....n yes...berjaya..!!!
n minggu ni nk basuh lgi...so aku x dak masa nk bebel kat cni lama2..coz kul 9 jp lgi...plggn nk bsuh keta...(pengarah cll kul 7 pgi = pelik jew aku rasa)
 so bye2....nnt aku cite yg lebih detail pasal ni k...nk g mndi n jp lgi nk cuci keta...kang busuk plk keta tu bau bdn aku nie...x pn kwan2 aku semua pengsan...hahaha

bubbles terbaik laaaaa

aku lukis tu...cm x percya jew...sbb kasar gila lukisan tu...xde kesenian n kehalusan lgsung..

2 comments:

  1. Apakah perasaan anda setelah selesai mencuci hari ini?
    hahaha, entah la weh... team work pun, macam takda jah.. tak tahu nak oyak gapo dah...huuuhu, Anyway, aku masih percaya bubbles is the best!! chaiyok2!

    ReplyDelete
  2. yup....hehehe...wlpun agak kepenatan tp alhmdulillah...rezeki yg dpt..:)

    ReplyDelete