30 October 2010

coret-c0r3t

aku ucapkan tima kasih n aku hrp dia sudi tima kasihku ini ...hahaha...kepada kwanku...shuhada yg sentiasa bersamaku tika susah n senang...aku umumkan nma dia kt sni sbb dia mmg terbaik antra kwn2 ku...sempoi beb tu yg pnting...giler2 cm aku ja...(kembg dia aku sbut nma dia).mmg best wei kwn dgn dia...:)rugi sapa x kwn...cm promote kwn aku plk..hihi...k,nk dijdikn cerita..dia kwn msa sek rendh n msa aku f6..f1-f5 aku sek lain..x sama la dgn dia..ehem2....(sek agma beb)..dan jga merangkap jiran aku ja..tp lain2 kg..hehe..jiran jgk tu..(jirn kg sebelh)..kahkahkah..dlu kecik2 p sek naik beskat (basikl)..lwn sapa smpai dulu..hehehe..x clp aku dri drjh 3 kot..kls KAFA kt masjid..waaahhhhh...ms tu akulh juara..(sure shuhada ckp aku perasan klu dia tgk)...dok kyuh beskat p sek smpai hbis drjh 6..lma kot..kluaq kul 6@6.15pg..smpai sek nk dkt pkul 7pg...lenguh kaki aku..pastu bila kluaq result UPSR.aku dpt 4A 1B..B jgn tny apa dia..kahkahkah..aku dpt twrn p bljr kt SMKAB, n sjk tu la aku terpisah dgn shuhada..bkn dgn dia ja..dgn fmily aku jgk..(menangis beb ms mak aku hntr p asrma)....bjet budak mnja cm tu la.(^_^)..bla..bla...bla...bla..bla...hbis SPM,aku blik kg..hoo0000reyyyyyyy..blh tdo bwh ketiak mak..wangi2..elok dh dpt result aku dpt matrikulasi..tp SORRY.aku tlak..sbb aryah ayhku x sihat msa tu..sedih wei nk tggai..dh le aku p nun jauh di Baling sek aku dulu..(aku org sidam kiri)..bila dh tolak matrikulasi mula la dok p merayu kt PPD...mntk msuk tingktn 6...tp agk hmpeh la.depa x lyn aku..sbb aku tolk matrikulasi.sengal ja depa tu..last2 aku wt surt hntr kt pegawai trus..huhu.n p jumpa pegawai atasan skali..hehe..suka2..senang jew dia bg aku msuk f6.siap tny g nk p sek mna..trus la aku bg taw..SMKPS..dok esok tu dgn bggany aku mnjejak kaki ke SMKPS..semua bjet tgk aku kot..budak bru...hehe.pdhl org lain dh dftr 3 buln yg lepas..hahahaha...pendekkn crta.ms ni jumpa shuhada blik..tp la ni x kyuh beskat dh p sek...naik moto plk..aku jdi minah rempit plk..(x cya tny shuhada..kan..kan)..hti berbunga-bunga sbb jmpa dia blik..tp tkdir yg tentukn semuany..pas f6 pisah lgi....mmg org jeles dgn kmi kot...hihi..pe pn..kmi still cntct smpai la ni..termsuk semlm...(dok merapu dgn dia kt ym)....so...sekian...aku x pndai bercerita...hrp korg fhm la..x pn wt2 fhm..kahkahkah....~~~~~woit shuhada..mna ang...cpt komen nie...huhu..

3 comments: